مصاحبه آرشیو خبر ها
بزرگترین ترس من در یوونتوس ...

بزرگترین ترس من در یوونتوس ...

ماکس آلگری از بزرگترین ترسش هنگام پیوستن به یوونتوس پرده برداشت و در مورد ورزشگاه یوونتوس و تاکتیک ها مصاحبه کرد.

" هنگامی که برای اولین بار به عنوان سرمربی یوونتوس اعلام شدم، احساس خوشحالی می کردم، چرا که میدانستم به من فرصت برنده شدن داده شده است."

" اما بزرگترین ترس من هنگامی که به تیم ملحق شدم این بود که من نتوانم در قلب تیفوسی های یوونتوس جایگاهی را به دست آورم، چرا که قول داده بودم با نتایجم این کار را انجام دهم."

" وارد شدن به ورزشگاه یوونتوس یک احساس بی نظیر بود و من تصور می کنم اولین برد خانگی امسال مهم ترین بازی ما بود. ورزشگاه یک دارایی فوق العاده برای تیم و برای همه ی ما است."

" ترکیب ما می تواند تغییر کند، ما می توانیم با سه و یا چهار مدافع بازی کنیم و سپس آن را تغییر داده و اصلاح کنیم، اما این ها تنها جزییات هستند."

" بهترین بازی ما تاکنون برد مقابل لاتزیو بوده است. [ 3-0، 22 نوامبر ]."

در پایان از آلگری پرسیده شد که آیا هوادارانی که به عملکردش شک و تردید داشتند را بخشیده است:

" قطعا آن را انجام دادم. بخشش کار درستی بود که بایستی انجام می شد. چرا که من فکر می کنم عکس العمل هواداران در مورد انتصاب من در 16 جولای طبیعی بود."

" در ماه جولای تغییرات بسیار ناگهانی در باشگاه مشاهده کردم. تنها به وسیله ی سخت کار کردن و احترام به تیفوسی ها بود که در این فصل به خوبی انجام دادیم و حالا ما باید به نحو بسیار عالی آن را به اتمام برسانیم، چرا که ما هنوز هیچ چیزی را برنده نشده ایم."

" ما در انتهای قهرمانی (اسکودتو) نیستیم، کمی کم تر از لیگ قهرمانان و یا کوپا ایتالیا !"

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: